Tuesday, March 3, 2009

Sedey..

Lamak dah aku mendam rasa tok..
Sik tahan gk dah,
Ko polah hari-hari yang aku lalui less exciting,
Ko rampas suma senyuman aku,
Ko rampas kebahagian aku,
Aku perlu polah something..
Maybe confrontation would not work..
Maybe blogging would not work as well..
Gneila??
Kepak dah mok kelaka..
mok mulakan yang baru..
susah nar eh..
gnei ko boleh kempang ati molah manusia yang ko anggap kawan gia??
suka ati jak ko ya datang dan pegi bila masa ko mok,
as if nothing has happened or is happening,
aku dapat lupak perkar gia ajak,
mun dah selalu gilak orang polah gia,
aku pun pandey geram juakbah..
then bila ko diam membisu seribu bahasa,
nalo pun sik, senyum pun sik, nego pun sik,
apala yang dapat aku polah??
Mun aku ngagak ko, kelak ko padah jawapan standard ko ya.
Besa jak
sekda papa
BORING dah aku..
Mun ada apa2, just padah straight to my face bah..
Setakat tok, aku terima semua kritikan and comment seadanya as long as ur claim ya berasas..
Tolongla padah ngan aku..
Tapi aku yakin yang ko sik akan padah..
Ko nang gia dari dolok..
Mala jak aku yang perlu polah first move..
and now, I have had enough of this wordly and humanly drama..
Owryte friend..
Let I make it easy for you & me..
Let's end everything that we have shared..
There is no use to leave me puzzled..
I have been waiting for your positive reply
but you have made it obvious that I mean NOTHING to you..
You own a place no more in my heart...
Kecewa abis aku ngan sikap ko ya...
Just let me go...
Do not trouble me anymore...
My life is too precious to be wasted thinking about you...
I am so tired...
You suffocate me...
This time,
IT IS A POINT OF NO RETURN!!!

-The End-




No comments: